Essentials





// Topshop makeup bag | MAC lipstick in "Creme d'Nude" | Lush Colour Supplement | Manhattan concealer
// Essence eyebrow liner | Alverde eyebrow gel

Das sind einige der Produkte, die ich fast täglich benütze. Ich halte mein Make-up immer schlicht und mag Lipgloss überhaupt nicht. Dafür liebe ich Lippenstifte, besonders in Nude- und Rottönen.

These are some of the products I use almost daily. I always keep my make-up simple and I don't like lipgloss at all. I love lipsticks all the more, especially in nude and reddish shades.

15 left notes:

Squared said...

I have been wanting to try out Lush so bad!

Denise said...

Und ich bin gerade auf der Suche nach einem neuen Concealer - ich denke ich werde deinen mal ausprobieren :)

Corina said...

Du benutzt Lush colour supplement... Wie funktioniert das genau? Ich habe schon so viel Meinungen dazu gehört.

Lg Corina

http://www.allaboutaswissgirl.blogspot.com/

anne said...

Super Sachen :)

Milena said...

I really like colour of this lipstick. Pretty :)
xx

Alexx said...

Wie ist denn das Augenbrauengel von Alverde? Suche nämlich was für meine Augenbrauen...

Alexx said...

Genau: Wegen Game of Thrones...ich hab mir das immer...*räusper* aus dem Internet geholt...naja, weil in D solls ja auch bald laufen (auf RTL II) aber in Englisch ist das ganze ja doch um einiges besser.
Ansonsten hab ich noch "Borgias" geguckt, aber auch auf englisch und halt die "Tudors" :)

Vale ♥ said...

Your basic items are wonderful, lovely post ! You asked me what are my fave series...well, I love Gossip Girl, Once upon a Time, Alcatraz, How I met Your mother, what about yours ? Kisses and thanks for your sweet comment !

Remmeber to enter my Valentine's giveaway to win 120 $ gift certificate and tights on Romwe.com !
Fashion and Cookies
Fashion and Cookies on Facebook
Follow me on Bloglovin
My Twitter

Stella said...

Love the Topshop make-up bag- such a lovely colour :)

Franzi said...

süßer blog :)
lippenstift sollte ich auch mal wieder besnutzen :)

BTC said...

Super schöner Blog:) gefällt mir gut!!

schau doch mal bei uns vorbei, wir haben zur zeit
ein gewinnspiel am laufen, vielleicht möchtest du ja mitmachen:)!

http://breakthecharmwithwords.blogspot.com/2012/02/wer-nicht-wagt-der-nicht-gewinnt.html

Aschenputtelchen said...

Ha, wir benutzen den gleichen Augenbrauenstift.. :D Okey, bloß dass meiner 'ne andere Frabe hat. :D Das hat dich jetzt wahrscheinlich wahnisnnig interssiert.. :D

teulka said...

wow fantastic blog! <3

Ekta said...

That makeup bag looks so pretty- love the colour!

www.canotier.blogspot.com

Catherine said...

Read three posts and now I'm sure: I'm going to follow you. Thanks a lot for your comment on my blog, because now I found yours ! x

Post a Comment

Thank you very much for your interest, support and opinions.

I really appreciate every single comment and try to answer everyone as soon as possible. Please do not post spam comments.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
design by copypastelove and shaybay designs